Annons:
Etikettrecept-och-kostrelaterade-tips
Läst 3170 ggr
snöblomma
2012-01-23 16:38

Iskall, röd näsa!

Så underbart det är att pulsa runt i all snö nu! Men burr så kallt det har blivit…! Såfort jag bara går utanför dörren blir min näsa alldeles iskall och röd, (väldigt röd) hur mycket kläder jag än har på mig. :( Är det någon som känner igen detta, &har något litet tips mot det..? Helst något naturligt/huskur:) Skulle bli jättetacksam för alla tips och råd! Jag är för det mesta kall, fryser ofta även inomhus..Vill inte använda smink. Går för det mesta och gömmer mej i en halsduk..:/ Ha det bra!

Annons:
[Ivycorn]
2012-01-23 16:47
#1

Tror nog det är något man föds med.. jag har asdålig blodcirkulation i mina fötter och händer, fast jag sitter i ett rum som är typ 40 grader så kan hela jag svettas men mina fötter och händer är iskalla. Det krävs ett varmbad för att de ska återfå värmen. Är nog bara o fortsätta använda halsdukar o allt! Jag brukar också sitta med lager av kläder.

snöblomma
2012-01-23 18:47
#2

Jo det är kanske så det är… Känner igen det där, när andra hår runt i t-shirts sitter jag och huttrar med jackan och kofta & allt! Hihi ^^ Men tack för ditt svar :)

Upp till toppen
Annons: