Känner mig lite hypokondrisk nu, men måste fråga lite kring allergisk astma. Ett av mina symptom när jag är allergisk är att jag blir extremt trött, har jag lätt allergi blir jag pigg av allergitabletterna, så det beror inte på dom. Men när jag blir sådär trött blir jag också andfådd och flåsig av att göra enkla saker som jag gör med lätthet i vanliga fall. All energi försvinner och jag orkar i princip ingenting. Är detta normalt eller är det någon lätt form eller början till astmasymptom? Jag kan andas, jag får inte andnöd, men jag blir flåsig bara av att gå till växthuset. Har jag allergi en längre period får jag också hosta dock inte direkt andnöd under hostattakerna.
Jag har kanske inte världens bästa kondition, men helt kass är den inte heller. När jag mår bra kan jag ge mig ut och jogga utan problem trots att jag inte springer regelbundet. Någon som känner igen sig? Borde jag kolla upp detta? Vad kan VC göra i så fall med tanke på att jag troligen skulle må bra när jag väl får en tid hos dom. Jag är allergisk mot björk och kvalster och björkpollenhalten börjar ju sjunka nu. Jag vet inte längre om jag är trött av allergin, eller om jag blir trött av att jag inte andas normalt?