Annons:
Etikettfödoämnesallergi
Läst 1241 ggr
Tammyyyss
2017-06-23 12:10

Plötslig allergi mot något man ätit förut??

När jag ätit min vanliga frukost idag (havregrynsgröt med blåbär och banan) och vitaminer som jag tar varje dag började jag efter en stund känna mig varm i nacken och huvudet. Efter ytterligare en stund såg jag att mina armar var helt rödflammiga och även ansiktet var det. Det kliade även lite där jag var röd. Jag antar att det här var en allergisk reaktion mot något men jag har ju ätit exakt samma sak varje morgon i veckor, är det någon annan som fått en allergisk reaktion mot något som varit okej innan? Jag tog en tablett med antihistaminer och rodnaden försvann sedan efter en stund men huden är fortfarande öm.

Annons:
Aleya
2017-06-23 12:35
#1

Jag har reagerat på kiwi. Både den gröna och den mer vänligare gula. Men detta genom svullnad och kli i halsen och lite svullna läppar. Men aldrig att jag fick så som du skriver över hela kroppen. Men jag kunde äta det innan och sedan huxflux fick jag detta förra året.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Wijnja]
2017-06-23 12:36
#2

Jag tål inte skaldjur nötter spenat fisk jag fick riktig allergisk reaktion fick åka in med ambulans till akuten tungan svullnade upp svårt andas

Upp till toppen
Annons: