Annons:
Etikettövrigt-ot
Läst 807 ggr
Rubyfoxed
8/15/19, 2:17 PM

Konstiga sår/utslag + reaktion mot tvål

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Visste inte riktigt vart jag skulle skriva det här så det får duga. Igår blev jag plötsligt förkyld, hade alla vanliga förkylningssymptom förutom snuva eller hosta. Jag blev också illamående om jag stod upp för länge och fick då kväljningar. Strax innan förkylningen så kände jag att det kliade på ankeln, jag tänkte att det var ett myggbett och tänkte inte mer på det. När jag skulle klia på ”bettet” inatt så brände det till rejält så jag lyste med mobilen och kollade. I ett litet område var det flera små ,nästan gröna, prickar. Idag är prickarna tänkta av små röda skorpor och det kliar mindre men gör fortfarande ont att röra. Igår kväll när jag tvättade händerna så började dom klia, det hade kliat på ovansidan av handen mellan tummen och pekfingret tidigare under dagen men nu blev mina händer röda och fick massa små kliade knottror. Nu blir dom röda så fort dom kommer i kontakt med vatten och undertiden jag tvättar händerna och efteråt så känns det nästan som sockerdricka i händerna. Det jag undrar är om prickarna kan vara orsaken till förkylningen eller om det bara är ett sammanträffande och om tvålreaktionen är kopplad till förkylningen. Väldigt svårt att få med knottrorna på bild men tack på förhand. (See what I did there? ;) )

Annons:
JRSN
8/15/19, 3:37 PM
#1

#0 Har faktiskt upplevt något liknande i dagarna, i samband med en något udda förkylning. Kväljningar, illamående och 'klåda'. Fet och dålig hy. Misstänker smitta via vacciner och även via sprejning av 'chemtrails' i storstadsområden. Det sistnämnda är inte 'politiskt korrekt' och får väl stå för mig själv. Många underliga smittor i ruljans dock, känns inte helt normalt. 🤦‍♂️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Rubyfoxed
8/15/19, 9:01 PM
#2

Jag var på ögonavdelningen i tisdags och förutom det så har jag mest varit hemma så jag har kanske dragit på mig något från sjukhuset.🤔

Pyttelite
8/18/19, 12:44 PM
#3

#1 Glöm kopplingen till chemtrails och vaccin. Vi blir sjuka ibland och det har inte att göra med något som inte finns t ex chemtrails.


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Upp till toppen
Annons: