Annons:
Etikettallmänt-om-allergier
Läst 8089 ggr
fnanie
9/2/13, 12:34 PM

vad kan detta vara?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I våras började mina konstiga utslag. Det var hudfärgade prickar som dök upp lite överallt och kliade bara lite. I handflatorna och på hånderna fick jag vätskefyllda blåsor. Jag besökte läkaren som inte visste vad det kunde vara men sa att det kanske kanske kunde vara skabb, men då hade hela min familj fått det och det har ingen och haft det väldigt längr nu. men behandlade mig mot det ändå. Men blåsorna i händer kom igen och prickarna på kroppen också men inte lika mycket. idag ser det ut såhär. någon som vet vad det kam vara?

Annons:
Allamej
9/2/13, 12:36 PM
#1

Jag brukar få sådana, ingen har kommit på vad det är än men jag har märkt att dom kommer om jag utsätter händerna för mycket sol.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

fnanie
9/2/13, 2:01 PM
#2

#1 har dina blåsor också som en prick på sig? och att du kan ha tagit sönder blåsan nyss men att den blir en ny väldigt snabbt?

Allamej
9/2/13, 2:14 PM
#3

Japp. Precis så.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Upp till toppen
Annons: