Värma carlshamn luftig visp?
Jag tänkte höra om det är någon som provat att värma "carlshamn luftig visp"? Jag skulle nämligen prova den som vispgrädde till våfflorna igår, men när jag öppnade den kalla förpackningen så var det som en kräm i den, trodde den var dålig eller fel så jag ställde den åt sidan och tog gogreen visp istället, så visade det sig att den var lika dan. Antog då att det var så den skulle vara och använde hela gogreen visp, mmm så god btw!
Då insåg jag att det troligtvis inte var något fel på carlshamn luftig visp och tryckte ut den i en burk och sparade i kylen. Funderar nu på om den kan gå att använda som fyllning i "paj"/cheesecake för den hade precis den konsistensen jag söker? Men frågan är ju nu då om den går att värma eller inte?
Medarbetare på westernridning.ifokus
Åh. Jag skulle tro att den blir tunnare i högre temperatur. Men jag vet inte. Jag vet att tråden är gammal. Men veganer är duktiga. Har du frågat på vegan i fokus?
Nej den går inte att värma ;P Har ju såklart testat och den smälter totalt. Det är ungefär som att värma glass, den smälter totalt och bli bara luftig och kokar bort.
Medarbetare på westernridning.ifokus