Annons:
Etiketttips-och-råd
Läst 2371 ggr
Melonclementin
2014-01-30 11:12

Svavel bota allergi?

Hittade denna länk på youtube då jag kikade runt:

http://www.youtube.com/watch?v=3E-nEUqBrek

Någon som hört talas om detta? Tyckte de va intressant men hittade inte någonstans om svavel mot allergi på detta allergiforum!

Annons:
OlgaMaria
2014-01-30 13:26
#1

Om du läser om Msm så står det ofta att det kan hjälpa mot allergier så det är väl bara att pröva. :) Svavel har en renande effekt på kroppen och kan rensa ut sådant som belastar - då får immunförsvaret det lättare och kan reagera mer normalt på allergener. All form av rening på kroppen påstås kunna minska på allergier. Sen är det ju inte säkert att alla får lika bra effekt på samma typer av preparat osv.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Lilla Fröken]
2014-01-30 18:22
#2

Jag hittar bara sidor från företag som säljer kosttillskott och de lovar både det ena och det andra :) Det är ju bara att prova om man är nyfiken :) Själv tror jag inte på alternativa behandlingar mot bl.a. allergier. Men det är naturligtvis alltid intressant att läsa om andras erfarenheter.

Melonclementin
2014-01-30 23:12
#3

#1

Ja absolut! De är min man som är allergisk och ja tänkte kurera honom me svavel nu bara för att se om det ha någon effekt! Det kan dock ta väldigt lång tid innan man märker resultat men man får väl ha tålamod :) 

#2

De är som du säger, att dom vill sälja sina kosttillskott och det är trist att man inte hittar så mycket info om det. Kanske beror på att det inte är så effektivt som en del påstår ;) Men jag gillar att prova nya saker och min man vill bli av med sin allergi så vi provar och ser helt enkelt!

Upp till toppen
Annons: