Allergier iFokus

Allergier

Etikett: övrigt-ot
Läst 3990 ggr
[TrevorS]
0

Bli fri från pollenallergi?

Jag har varit pollenallergiker i många år tills bara något år sedan. Gjorde en kroppsavgiftning (en form av fasta, alternativmedicin). Till min förvåning har jag inte kännt av kli i ögon, uppsvullen, rinnande näsa eller svårt att andas.

[Tassy]
0

Vad härligt att det fungerade såpass bra. Hoppas att det håller i sig i fortsättningen också.

AnneN
0

Trevor, vill du berätta mer om denna avgiftning?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[TrevorS]
0

Jag har berättat lite i healing i fokus. Jag kan berätta lite senare här med. Min doktor påstår att den växt bort, men bara på några dagar sådär tror jag inte på. Är helt övertygad om kuren. Har även fått med en kompis som också blivit frisk på samma diet.

[Tassy]
0

Det låter helt klart spännande. Hoppas på mer info Glad

[TrevorS]
1

Det är egentligen bara en vanlig huskur (endagsfasta). Man äter något lätt och dricker mycket vätska på kvällen istället för mat dagen innan. Fastadagen äter man ingenting utan bara dricker vätska, det som är acceptabelt är Kaffe, Te, Vatten, Jouice (utan socker) och några till (dock inte mjölk). Om man blev riktigt hungrig fanns det någon frukt som gick bra att äta minns dock inte vilken. Dagen efter ska man äta några katrinplommon och yoghut, är man intollerant kan man äta soyghurt. Jag brukar försöka göra detta en gång i månaden då man blir så pass mycket piggare.

Vill varna lite, man ska alltid fråga en doktor innan man ger sig in på endagsfasta. Dessutom ska man läsa på lite vad det innebär och vad som händer med kroppen. Om man är sjuk ska man inte göra detta eller om man har problem med hjärna, njur eller lever.

Hoppfull
0

Jag tror absolut på sådant! Närt jag renade ut min candida så försvann ju i stort sett all min allergi!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[TrevorS]
0

Alternativ har fungerat för många, fast man måste tro på det, min allergimedicin slutade fungera när jag slutade tro på det. Men det fungerade bra för mig att bli frisk från min pollenallergi. =)