Hur förvarar ni erat adrenalin?
Som nybliven pennägare vet jag itne riktigt vart jag ska göra av min gröna lilla pryl riktigt. Den är ju såpass stor att det omöjligt går att ha den i någon ficka utan att den riskerar att trilla ur.
Jag är inte den som brukar gå med handväska, men för tillfället är det de som gäller.
Antar att det bara är till att vänja sig?
Hur sjutton gör man ute på krogen för att hålla klåfinger borta? Kan ju inte precis stoppa pennan i BH:n 
Jag har liten ryggsäck vad jag släpar med överallt. Den hänger på min ena axel. Den kallas av mina barn, "morsas apotek". 
#1 Hihi 
#3 Jag har införskaffat den lilla sedan en tid tillbaka.
Jag kommer nog skaffa det lilla etuiet om jag får Anapen. Sköterskan som gav mig Depo-Medrol sprutan idag tyckte jag skulle nämna Apapen nästa gång jag är i kontakt med min läkare för jag nämnde inne på labbet att jag är livrädd för att bli getingstucken eftersom jag inte vet hur jag reagerar (senaste sticket var 1991 eller så, och då hade jag inga som helst allergier)
Bättre att ha en penna som inte behöver användas, än att inte ha en och behöva en
Jennie

#5 Ja det kan nog vara klokt.
Jag har aldrig blivit getingstucken (är 24 år) och är också livrädd för att få en eventuell reaktion, så på sommaren är jag extra noga med att alltid ha sprutor och tabletter med mig, ifall om att…
~Quila Roze~
Jag är 25 i år. Men med tanke på hur jag har reagerat på vissa saker jag inte tål (2 typer av antibiotika som jag är tvärallergisk emot), så är jag rädd för att ett getingstick skulle kunna bli än värre än det eftersom getinggift kan orsaka väldigt kraftiga reaktioner och är känt för att göra det.
Jennie
ja ta upp anapen till diskussion, absolut!