Annons:
Etiketttips-och-råd
Läst 3352 ggr
[Tassy]
2010-03-26 12:31

Luftrenare?

Jag funderar på att skaffa mig en luftrenare, har någon några erfarenheter att dela med sig utav?

Mitt främsta problem är spåndamm/pappersströdamm från gerbilburarna, samt kvalster.

Jag funderar på denna modell.

Annons:
DesK
2010-03-27 13:42
#1

Luftrenare ska vara jättebra för de som är allergiska mot damm och mycket annat. Jag har läst om dem på en Tysk sajt, men tyvärr hittar jag den inte just nu Skäms

För din del tror jag att det är en mycket bra investering Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Tassy]
2010-03-27 13:46
#2

Jag har också bara hört väldigt positivt om dessa luftrenare. Har den enorma turen att få hälsa på killens ena väninna som har just den luftrenaren jag spanat in, så på måndag ska jag utforska den ordentligt Skrattande ibland har man tur!

Bergspuman
2010-04-01 23:29
#3

Off Topic: Polade ett tag med en kille som drev eget inom försäljning just av luftrenare :-D

Punkten
2010-05-04 20:09
#4

Vi planerar att skaffa en luftrenare för att testa om det lindrar reaktionerna på illrarna. Fungerar det kanske man inte behöver äta tabletter flera gånger dagligen, förutom nu då när den satans pollensäsongen är i full gång ;p

JILE
2010-05-06 00:38
#5

Vi har en luftrenare från Nikken som säljer magnethalsband mm. Den sänder ut joner som gör att man får en innemiljö som i skogen…friskt med andra ord. Kan rekommenderas, men man ska byta filter emellanåt när lampan lyser röd och de kostar runt 2000 kr. Fast om man lägger undan varje månad så blir det väl inte så farligt kanske.

//Jile mamma till allergisk 14 -årig dotter

Upp till toppen
Annons: