Etikettallmänt-om-allergier
Läst 3647 ggr
SimsBrooke
2010-06-23, 00:01

Kan jag vara allergisk mot något?

Nu är det så att just nu sitter jag och nyser och det kliar i näsan. NU kan detta bara vara damm eller så men det är ju det att jag har vissa dagar jag bara sitter och nyser och andra dagar mår jag bra och inte alls nyser..

Idag är den dagen då jag sitter och nyser och det kliar i näsan. Ni som kan med allergier tror ni jag är allergisk mot något, jag har under en längre tid tänkt gå till VC för att kolla om jag har en allergi eller om jag inte har.. 

Men under en tid så har jag känt av då våren börjar ta till sig Jag har testat en allerginässpray som funkar för mej..
Rginocort Aqua heter den, men jag vill ju helst ta reda på om jag har en allergi som jag behöver medicin för eller om det är något annat..

Vad tror ni? Om ni kan gå på det jag skrivit..

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[Tassy]
2010-06-23, 03:46

Har du husdjur? Är du sämre någon viss tid på dygnet? Vad händer då du städar och rotar runt i vrårna?

Men framförallt: gräspollen. Vad händer om du går där någon har klippt gräset eller liknande?

I vilken del av landet bor du? (tänkte kolla pollenprognoser)

SimsBrooke
2010-06-23, 17:26

Ja jag har en kanin, men det är så att jag kan kan gosa med henne och trycka ansiktet i hennes päls utan att jag blir konstig..

Det kan hända när som helst, igår var det efter halv tio ungefär, och endel gånger är på dagen/eftermiddagen. Så det är helt olika. 

Det händer nog inte så mkt när jag rotar runt och städar, har iaf inte märkt något dock när jag städar min kanins bur så ibland nyser jag..

I fredags så klippte jag gräset och det hände inte så mkt, ingen nysning eller så.

Jag bor i Örebro/Närke/östernärke typ samma sak..

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen