vad kan det bero på?
Vad kan det bero på om man är förkyld hela tiden?
Jag har varit förkyld i ca 8 - 9 år, och det har aldrig släppt. Ibland har det varit värre och ibland inte. Jag har haft huvudvärk och varit väldigt illamående. Har dock inte kunnat vara i skolan som jag skulle, har istället varit hemma och sovit i sängen.
Skulle gärna vilja veta vad det är som gör att man kan må såhär dåligt.
Hur menar du förkyld? Täppt jämt? Snuvig jämt? Har du djur hemma? Besvär med täppta bihålor?
Har du sökt läkare för detta? Uj, vad jag frågar.. 

Ingen fara, :)
Alltid täppt, svårt att andas i mellan åt.
Ja, jag har djur hemma. En hel del.
Jag börjar undra om det kan vara fuktskador. För det har vi hemma.. :/
Nej, jag har inte sökt läkare, men jag ska faktist ta och göra det!
Ja, det ska du göra tycker jag.. varför har ni inte åtgärdat fuktskadorna? Det är inte bra att vistas i sådan miljö. Och hör samtidigt om du kan få göra ett allergitest. Om du har svårt att andas så bör du också få göra ett utandningstest för ev. astma. Men ring din vårdinrättning redan idag!
Lycka till!

Ja, det ska jag göra. Han vi hyr huset av bryr sig inte. Vi har renoverat hela badrummet, där fuktskadorna är som värst, Det är bara för oss att leta hus. Han gör ingenting åt detta, men det kommer väl sluta med att jag inte kommer kunna vistas i huset om ingenting görs?
Anmäl till fastighetsägareföreningen, hyresgästföreningen eller vad det nu kan vara som är aktuellt. Det senare om ni är medlemmar där.