Vad önskar ni läsa om?
Eftersom sajten är helt ny så saknas ett helt hav utav artiklar, och det finns verkligen massor att skriva om. Här har ni chansen att själva önska vad just ni vill läsa om, så ska jag försöka prioritera det först.
Först och främst, vad kul att denna sajt nu finns! Sedan har jag några önskemål på artiklar: höallergi, pollenallergi och pälsallergi ^^
Tack!
De artiklar som finns är kanonbra! Det är fakta och inga personliga åsikter. Fakta är det vi behöver som har besvären.
Du har startat en väldigt bra sajt!
#1 Du har bra önskemål! 
Tack! Jätteroligt att höra.
Ska försöka ordna till artiklarna som ni önskar så snart jag hinner.
Ta det lugnt Tassy! 

Jätte bra sajt, blev så glad när jag såg att den startats. Tycker det är bra artiklar som hunnits med att fixa.
Jag skulle vilja läsa om allergi mot pälsdjur.
Skulle vilja läsa om överkänslighet kontra allergi!

Överkänslighet mot dofter/parfymallergi skulle jag vilja läsa mer om.
Sajtvärd för mitt eget liv
#6 Ja, eller hur? Ler..
Dofter ja.. det är ett svårt kapitel, då folk som inte har de besvären, har svårt att förstå vår överkänslighet. Det vore jättebra med mer fakta där, vad vi blir dåliga av.
#10 Kanon! För det är nog inte bara fördelar tror jag ialla fall.
Nu rä det mesta av artiklarna antingen ute eller på väg ut, så nya förslag mottages tacksamt
det finns ju så mycket att skriva om att jag blir lite vilsen på vägen haha
låter konstigt men citrus, är igentligen en överkäsnlighet men sjukt jobbigt för mig.
Jag tycker att apelsinskal luktar starkt, det kan bli för mycket.
Jag skulle vilja läsa om allergi mot kobolt, jag har läst allt på nätet men är ändå förvirrad för tydligen är jag den enda som också reagerar på vitamin B12.
Superbra att denna site finns!
putt
Putt, ingen som har någon annan idé? :)
medarbetare på allergier.ifokus .