Ny sajtvärd
Hej alla medlemmar!
Jag heter Elisabeth och är sedan några dagar tillbaka värd för allergier iFokus.
För tillfället bor jag vid norska gränsen i en etta med fyra kaniner (som heter Jutta, Käthe, Tomasz och Öyvind).
Här på iFokus är jag även värd för politik och miljonär. Därutöver är jag aktiv inom partipolitiken.
Då jag inte haft min allergi särskillt länge är jag till viss del ny på området, men försöker läsa in mig så mycket jag hinnerjust nu… Utöver min allergi har jag även reumatism och ett antal "mindre" åkommor som kommer och går..
Jag jobbar heltid som pulverlackerare en liten bit hemifrån och trivs ypperligt med det.. Tidigare har jag jobbat som hästskötare, au pair, svetsare och vaktmästare. Jag är utbildad hästskötare, svetsare samt pluggat en del enstaka kurser.
En dröm jag har är att kunna skaffa mig en häst igen (har haft en förut som jag sålde när jag gick på universitetet).
Välkommen! :)
medarbetare på allergier.ifokus .
Tackar så mycket! 
Vad glad jag blir att du tar dig an denna viktiga sajt, ElisabethYL! 
Själv har jag inga särskilda allergier, men i egenskap av matintresserad är jag ändå medlem här. I första hand brukar jag dock vistas på mina sajter Matlust och Matbröd, men det går bra att kontakta mig via pm om jag inte skulle svara på frågor här
/Désirée

Hoppas att denna sajt får lite mer fart, för det finns hur mycket som helst att skriva om allergier och många som är allergiska mot något.
Du får mer än gärna göra lite reklam för sajten inne på Blandrashundar och då kan du ju passa på att nämna att det finns en egen kategori för djur som är allergiska 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tackar så hjärtligt!
Jag gör gärna reklam inne på din sajt :) men vill nog bli klar med min flytt innan jag blåser nytt liv i den här sajten (håller på att flytta, så jag ska bo närmare jobbet)…
Just nu håller jag på att försöka smälta vad läkaren sa när jag var på sjukhuset i onsdags.. (att jag med 95% sannorlikhet har psoriasis också och har jag inte det så har jag dermatit) - får svar senast den 6/4.
Så jag kan nog behöva vara lite inaktiv själv till en början.. men sajten "dör" ju inte för det.. 
Hoppas alla har förståelse för det.. 

#5 Ja självklart ska du ta den tid du behöver för flytt och ta hand om dig själv, erbjudandet om reklam finns kvar då du känner dig redo 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!