Etikettbarnallergier
Läst 3253 ggr
claire
2010-03-04, 01:35

Unga allergiker?

Finns det några unga allergiker? Jag är själv 11, snart 12, och har jätteproblem med allargi. Inte minnst att jag är ett JÄTTEFAN av djur, men också att jag gillar att hålla på med blommor, vara ute osv. Jaja, tillbaka till dig, finns du? :D. Vill gärna ha en brevvän..:)

lillbakaren
2010-03-09, 22:04

Jag är 12 och allergisk mot bl a katt, hund, häst, gräs, gråbo, hö, tiomtej, pollen, citrus, gnagare, parfym, doftande blommor m.m… Ingen förutom min familj tar det speciellt seriöst och tycker jagär gnällig och jobbig men ingen fattar hur jobbigt det är. Har allergirelaterad astma..

lillbakaren
2010-03-09, 22:05

astma är inte deagnostiserad(stavning???) men jagkänner att det bli jobbigt när jag blir allergisk speciellt om jag idrottar när jag är ute på sommaren eller vid katter/hästar

Starta en egen diskussionssajt!

För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...

Kom igång på några minuter. Gratis förstås!

lillbakaren
2010-03-10, 15:57

altså tar bara bricanyl i behov har den städnigt med mig men´det är irriterande för läkare och alla tjatarom du har ju inte astma men jo allergirelaterad avd dom en säger.,

Gingo
2010-03-10, 20:56

Jag är 13 och är allergisk mot hund och häst och lite pollen men det är nått jag knappt känner av längre

claire
2010-03-12, 22:56

Okej :)

Roligt att såpass många skrev här endå..:)

Någon som inte tål djur och är lite yngre? Min lillasysterhar köpt en Zhu zhu hamster (stavning..) och den verkar ganska verklighetstrogen.. kan gå, prata, leka i hamsterhjul m.m..

Stor kram och maila gärna!!

/Linn, snart 12..:P

kotickiha
2012-03-02, 22:02

lite sent att svara ? :D

Jag är 14 år och har stark laktos ( kanske mjölprotin) nickel och svag gluten, ska även göra test för astma snart.

Upp till toppen