torra ögon
jag känner att mina ögon börjar bli torra nu i värmen, pollensäsongen och när man har ventilationen/fläktar på. förutom lomudal morgon och kväll, så har jag nu börjat med oculac för att smörja ögonen.
har du besvär med torra ögon, och vad gör du åt det isåfall?
jag får det ibland (har även linser) brujar då droppa x-a med tårersättning eller koksaltampuller.
Mvh. Silverhuldra
Jag får torra ögon av allt pollen, om det blåser eller om jag sover länge men använder Lomudal ungefär 3 ggr om dagen och det fungerar okej iaf.
/T
Att använda ac i bilen är jobbigt när man är en kortis, det blåser i ögonen på mig.
#3 Ja det kan även jag somär någorlunda lång ha ont av eftersom man sitter instängdi en bil där det blåser kalluft. Då känns ögonen torra fort om man inte blinkar i tid och otid.
/T
det gäller ju även varmluft egentligen, jag vill inte ha fullt flås i bilen, utan bara så att rutan blir isfri på vintern, sen ska det vara lite lagom 
Ja nu tänkte jag mest eftersom det i princip är sommar ute just nu och varmt ^^
/T
jag och gubben blir alltid oense om kalluften i bilen, han vill ha fullt flås och jag drar ned
hatar när det drar på mig.
Det går ju att rikta om utsuget så du slipper att få blåsten rätt på dig. Rikta den mot gubben. 
jo, men ibland så går det inte att undvika, jag försöker så gott jag kan