då får man se vad dom kommer fram till..
på torsdag har jag tid hos läkaren för nåt dom kallade "utredning" angående min allergi.. jag sa att jag fick svårt att andas ibland utan att jagvet de osv.. å att jag är allergisk mot djur men även när jag inte är nära jur så får jag allergi nysningar å klåda i näsa å ögon så vill att dom ska göra några testeer då jag itne gjort de sen jag var liten. komme rinte ens i håg de så liten var jag..
men gör dom så kallade pricktester fortfarande idag? eller är de nån som vet hur dom ananrs kommer fram till vad man är allergisk emot?
hoppas verkligen at tjag får starakare allergi tabletter å en inhalator iaf.. för ibland så kan man ju stöta på sånt man är allergisk emot utan att man vet de.. avr hos en kompis för ett tag sen..å på kvällen så satte luftrören igen.. kunde å vågade inte somna för jag kunde inte andas.. så hemskt är de usch. hoppas verkligen att dom kommer fram till nåt vettigt..
De gör både pricktest och blodprovstagning, jag kan dock inte säga vad de väljer för dig
Jag håller tummarna för att du får bra svar på ditt besök.
Mvh. Silverhuldra
okej.. tack.. hoppas att dom gör nåt av dom åxå inte bara ger mig medicin å sn skickar hem mig.. de har hänt förr:P men då blir jag arg å kräver at thag ska få veta exakt vad jag är allergisk emot..
Ibland är det svårt att komma till rätta med vad det är som man reagerar på, då brukar det vara uteslutningsmetoden man får ta till. Det är nämligen så att man både kan få falskt posetiv och falskt negativ svar på allergiprover.
Mvh. Silverhuldra
okej…bara jag kan få nåt så jag kan andas så får dom gå tillväga hur dom vill:P