Bota allergi
Hej hej!
Jag har hittat en sida på nätet där man påstår sig kunna bota/lindra allergier av olika former. Nu undrar jag om någon här har provat denna metod?
Den har varit med på tv och i tidningar och finns i över 90 länder i världen. De sägs att den fungerar! :O
Bicom bioresonansterapi Kallas den. Någon som provat och i så fall vill dela med sig av sina resultat? :) Eller kanske känner någon som har provat ;P
Jag funderar själv på att testa, men det känns ju lite hokuspokus :P Men samtidigt hoppas jag med hela mitt hjärta att det skulle funka!
Hej!
Min mamma, pappa, pojkvän och antal bekanta har genomgått denna behandling och är numera allergifria! :)
Vi har både hund och katt utan problem och rinnande och täppta näsor på våren är numera ett minne blott!
Det finns en hel tråd här på iFokus om just Bioresonans som du kan kika in! ;)
Där finns hela resan när min familj gick behandling, andras berättelser om hur det upplevt bioresonans och sen försöker jag även uppdatera med lite fakta från mina egna erfarenheter, läsning på internet och även från en Bioresonansläkare som blivit en god vän till familjen.
http://allergier.ifokus.se/discussions/4e980d99d4ebea45a8005476-bioresonans-terapi?discussions-2
/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus
Åh tack så mycket! Ska absolut läsa den :D
Vad kul att höra att de är fria från sina allergier :) Och kul att höra att det finns hopp där ute för oss andra allergiker ;P
Ännu kuligare vore det med vetenskapliga studier som stödjer metodens effektivitet.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.