Är huvudet dumt får kroppen lida
Här om kvällen då jag satt vid datorn så började det klia något hemskt i ögonen, blev tungt att andas och jag blev snuvig precis som då jag är ute när någon klipper gräset.
Funderade länge på vad som kunde vara orsaken för det är inte klippt något gräs här på ett par veckor nu. Tog några timmar innan jag kom på det… jag hade ju fått en påse med hö att ha till gerbilerna, den påsen stod på rumsbordet bara ett par meter ifrån mig.
Och vad är hö? Jo gräs och vad är jag allergisk mot? Jo gräs!!! 
Hahaha, snacka om att jag inte tänkte mig för då jag tackade och tog emot höet! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha, det är ibland svårt att komma ihåg att man även kan reagera på torkade grejer! Vilken tur att du kom på vad det var så du inte råkar göra om det! :)

#1 Ja det tog ett bra tag för mig innan 5-öringen trillade ner, hur kunde jag liksom inte tänka på att hö är gräs? 
_**/Mvh Anne
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gissar att du skrattade gott åt dig själv när du kom på det?

#3 Ja en hel del och dumförklarade mig själv ganska ordentligt
Men man lär väl av sina misstag.
_**/Mvh Anne
#0 Mig händer ofta liknande sak. Jag är extremt allergisk mot mögel. Men, det händer, att jag glömmer ibland nåt brödbit eller annat i köket som bildar mögel i sig ganska så snabbt. Sedan känner jag symptom, och då bli det mögel-jakt.